Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Γκρινιάζω!


Γκρινιάζω συνέχεια και γίνομαι δυσάρεστη.
Γιατί αγαπώ πάνω απ' όλα την πατρίδα μου και θέλω πριν απ' όλα να είναι αυτή σωστή.
 Όπως θα έκανα και με την οικογένειά μου.
Γιατί δεν μπορώ να δεχτώ την αρνισιδικία.
Γιατί είναι ανήθικο να παίρνω δάνεια και μετά ν' αρνούμαι να τα πληρώνω. Και ναι, είναι το ίδιο σαν να τα έπαιρνα εγώ κι άς είναι δυσάρεστο αυτό για πολλούς. Δεν ειναι διαφορετικό απ' ότι θα έκανα η ίδια. Και δεν μ' αρέσει να μιλώ με γενικότητες και θεωρίες.
Το Κράτος...ο Καπιταλισμός...το Σύστημα... όλα αυτά είμαι εγώ και τ' αντιμετωπίζω σαν να είμαι εγώ. Το ασφαλιστικό μου ταμείο είμαι εγώ και οφείλω να το προστατεύω. Το σχολείο μου είμαι εγώ και πρέπει να το περιφρουρήσω. Η πλατεία είναι δική μου και πρέπει να την υποστηρίξω. Και το πεζοδρόμιό μου είμαι εγώ και πρέπει να το σκουπίσω. Όπως κάνω και στο σπίτι μου. Όλα είναι σπίτι μου και οικογένειά μου. Και αυτά και οι λειτουργοί τους.
Και αν τα παιδιά μου παραστρατήσουν και κάνουν λάθη δεν θα τα βρίσω, δεν θα τους πετάξω πέτρες, θα κάνω το παν να διορθώσουν τις βλακείες τους.
Όχι, δεν είναι διαφορετικό, το ίδιο είναι.
Γι' αυτό δεν θα βγω να διαμαρτυρηθώ μόνο για τα λιγότερα λεφτά που παίρνω, που έτσι κι αλλιώς πάντα ήταν λίγα, ούτε για τα περισσότερα χρόνια που πρέπει να δουλεύω, που έτσι κι αλλιώς θα δούλευα.
Πρέπει πριν απ' όλα να βγω στο δρόμο να διαμαρτυρηθώ για το φαρμακείο του Λαυρίου που μέχρι χθες χρέωνε το ΙΚΑ  με συνταγές εκατό χιλιάδων ευρώ το μήνα και αφότου βρέθηκαν οι σακούλες στο πηγάδι άρχισε ξαφνικά να χρεώνει μόνο είκοσι χιλιάδες.
Το ΙΚΑ δεν έχει ασκήσει ακόμη καμία διοικητική δίωξη γι' αυτά, και άλλα πολλά που ξετυλίγονται κάθε μέρα. Αν είχα όμως βγει εγώ στο δρόμο γι' αυτά θα το είχε κάνει. Και δεν θα τολμούσε κανένας πολιτικός να το κουκουλώσει.
Όλοι αυτοί που τρώγανε και παρασιτούσαν από το δημόσιο χρήμα θέλουν πολύ ν' ασχολούμαι με τις στρακαστρούκες της "τρομοκρατίας" ή με το παγκόσμιο τραπεζικό λόμπυ που πίνει το αίμα των φτωχών και κάνει πλούσιους τους λίγους!!
Για ν' ασχοληθώ όμως μ' αυτά πρέπει πρώτα να έχω καθαρίσει την αυλή μου. Γιατί στην πρώτη σύγκρουση με το σύστημα θα κατηγορηθώ για τις δικές μου λαμογιές και το παιχνίδι θα είναι χαμένο. Και λέγοντας δικές μου εννοώ της γειτονιάς μου, της πόλης μου, της χώρας μου γιατί ανήκω σ' αυτά τα σύνολα και οφείλω να τα κρατώ καθαρά.
Πρέπει να ξαναβρώ αυτόν το περήφανο λαό που τόλμησε τότε να πει το ΟΧΙ στον Άξονα και ν' αλλάξει τις τύχες όλης της Ευρώπης. Αυτόν τον λαό που τότε δεν είχε στο λεξικό του την λέξη "λαμόγιο".

Σε αυτές τις εκλογές ήθελα με πείσμα να ψηφίσω αυτοδιοικητικά. Όμως δεν θέλει κανένας άλλος.
Αφού είναι λοιπόν έτσι θα ψηφίσω συγκυριακά.
Κύριε Παπανδρέου δεν θα σας καταψηφίσω γιατί αρνούμαι το μνημόνιο όπως λέτε, αλλά γιατί δεν αντέχω άλλο τη διγλωσσία σας και γιατί η εξυγίανση που καλείσται να κάνετε δεν την πιστεύετε!
Κύριε Σαμαρά με Κικίλια και Ψωμιάδη θ' αλλάξετε την πορεία της Ελλάδας;
Κυρία Παπαρήγα η επανειλλημένη προστασία που προσφέρετε στους φοροδιαφεύγοντες είναι εγκληματική και ύποπτη.
Όλοι σας οι κατοικούντες τη Βουλή φροντίζετε συντεχνιακά τα του οίκου σας και ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!!
Πριν από χρόνια θεωρούσα αναγκαίο κακό αυτού του είδους τις πολιτικές σας τώρα δεν έχω άντερα να τις αντέξω άλλο.

Σ' αυτές τις εκλογές εσκεμμένα όλοι οι υποψήφιοι, κυρίως για τις περιφέρειες, είναι κατώτεροι των περιστάσεων. Όλα τα κόμματα κινήθηκαν προς την ίδια κατεύθυνση. Δοκιμάζουν τις αντοχές μας στο υπάρχων κομματικό σύστημα.
Πρέπει να τους απαντήσουμε.!

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: