Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011 - Χόρευε tweets!!!

Οι παππούδες μου είχαν πρόβλημα με το twist. Εγώ έχω πρόβλημα με τα tweets.
Τώρα μόλις κατάλαβα γιατί δεν κατανοούσα τα αγγλικά tweets. Για τον ίδιο λόγο που δεν κατανοοώ τα ελληνικά. Ένας ολόκληρος καινούργιος κόσμος που δεν συζητά, δεν επιχειρηματολογεί αλλά τουϊτίζει με μόλις 140 χαρακτήρες. Και εντάξει στην αγγλική το "κατ'οικονομίαν" μπορεί να έχει εφαρμογή όταν το to το κάνεις 2 και το for το κάνεις 4. Εμ σ' αυτήν την ελληνική γλώσσα που έχει πέντε διαφορετικά  ι  και κάμποσα ακόμα που καταργήθηκαν, και το Happy New Year (12 χαρακτήρες) είναι Ευτυχισμένος ο Καινούργιος Χρόνος (30 χαρακτήρες) πώς να τουϊτίσεις;
Το twitter είναι η γκιλοτίνα της σκέψης μας, ο βιασμός του αλφάβητου, η κωδικοποίηση της επικοινωνίας, σ' ένα κοινωνικό δίκτυο μάλιστα. Μα τί νόημα έχει τότε;
Είμαι ο κατ' εξοχήν άνθρωπος που χρησιμοποιεί λιτό λόγο. Οι εκθέσεις μου στο σχολείο σταματούσαν στην μιάμιση σελίδα. Στα μαθηματικά έχανα βαθμούς γιατί παρέλειπα σχόλια. Μα εννοούνται τους έλεγα και μου κόβαν από μισό βαθμό το κάθε σχόλιο. Ακόμα και για μένα 140 χαρακτήρες δεν είναι αρκετοί για να μοιραστείς την σκέψη της ημέρας. Άσε που χιλιάδες τέτοια tweets περνάνε μπροστά από την οθόνη σου χωρίς να αφήνουν τίποτα πίσω. Ούτε μία κουτσουλιά.
Μην πυροβολείτε το μυαλό μου με μικρές καθημερινές ασυναρτησίες για σημαντικά θέματα.
Εφιστώ την προσοχή!
Υπερβολική χρήση του twitter μπορεί να προκαλέσει κουρκούτιασμα του εγκεφάλου.
Αναπολώ εκείνες τις μέρες που αφορμή ενός άρθρου στην εφημερίδα, (εκείνη την τεράστια, που δεν δίπλωνε με τίποτα και γέμιζε μελάνια τα χέρια μας και τη μύτη μας) προκαλούσε συζήτηση ολόκληρο το βράδυ με μπύρες και πολλά πατατάκια.
Και επειδή δεν συνηθίζω να εκφέρω την γεροντοκορίστική  γκρίνια μου θα ολοκληρώσω εδώ, άσχετο μεν, γκρινιάρικο δε : Αφού άνοιξε Ζάρα και στη via del Corso στη Ρώμη πάει χάλασε ο κόσμος!

buzz it!

3 σχόλια:

Anna Damianidi είπε...

Άσε που έχει ανοίξει και στη Σκουφά εδώ και αιώνες!
Το ΖΑΡΑ εννοώ. Σαν τουίτερ των τιμών ένα πράμα.

Ανώνυμος είπε...

Επιμένω να είμαι παραδοσιακή με όλη τη σημασία της λέξης...γιατί ομολογουμένως μέσα από την ελληνική γλώσσα αντλείς ένα πλούσιο, γεμάτο εκφράσεις λεξιλόγιο που κατακρεουργείται σήμερα.Νιώθω απογοητευμένη όχι ηττημένη.Επιμένω να στέλνω παντού τα δικά μου μηνύματα...όπως τα θέλω εγώ...!!!
(Κάπου τον περασμένο Απρίλιο σου είχα ξαναστείλει ένα σχόλιο μέσα από το blog της κόρης μου,όπως και τώρα!Ελπίζω όλα στη ζωή σου να είναι όμορφα και να περνάς καλά!Σου στέλνω την θύμηση και την αγάπη μου!)

Ηλιάς Διαμαντώνη είπε...

Β. μου σ ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι όταν βλέπω την παρουσία σου εδώ, έστω και έτσι. Σου στέλνω την αγάπη μου.