Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011 - η πολιτική της γενίκευσης

Έρχομαι κάθε μέρα αντιμέτωπη με αυτό το φαινόμενο και δεν έχω πια λόγια να το αντιπολιτευτώ.
-Όλοι οι αστυνομικοί είναι δολοφόνοι
-Όλοι οι ρωμά είναι έμποροι ναρκωτικών
-Όλοι οι μετανάστες είναι κλέφτες
-Όλοι οι επιχειρηματίες είναι εκμεταλλευτές των εργαζομένων
-Όλοι οι εργαζόμενοι είναι αδικημένοι
-Όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι κοπρίτες
-Όλοι οι δημοσιογράφοι είναι πουλημένοι
-Όλοι οι πολιτικοί τα παίρνουν
...καλά για τους τελευταίους δεν ξέρω κανέναν από κοντά και δεν έχω απόδειξη για το αντίθετο. Έχω όμως αποδείξεις για το αντίθετο για όλους τους παραπάνω.
Αυτά είναι απόψεις φασιστικών καθεστώτων.
Ο Χίτλερ έλεγε ότι για όλα φταίνε οι Εβραίοι, οι ρωμά και οι ομοφυλόφιλοι και ο Μάο ότι για όλα φταίνε τα πουλιά και έστειλε τον κόσμο να βαράει τα πουλιά στον αέρα και μετά τρέχανε και δεν φτάνανε με τα προβλήματα που είχανε με τις σοδειές τους.
Για καθίστε καλά και αντιμετωπίστε έναν έναν χωριστά γιατί έτσι οδεύουμε σε ζούγκλα.
Και στη ζούγκλα ο μόνος νόμος που ισχύει είναι του ισχυρού που σημαίνει ότι εγώ που είμαι γυναίκα, ασθματική και σαρανταφεύγα είμαι τελειωμένη υπόθεση.

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: