Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

Δεν ξέρω τί να παίξω στα παιδιά μου!

Τί γίνεται όταν μια μοναστική περιουσία έχει γιγαντωθεί και πρέπει να διαχειριστεί από τους χρυσούς οικονομολόγους σύμφωνα με τους όρους της ελεύθερης αγοράς; Μιας αγοράς που καταρρέει πάνω στα πολυτελή θεμέλιά της που τελικώς αποδείχθηκαν σαθρά!


"Κύριο, κύριο, ήρθε ο επισκέπτης με το ελικόπτερο!"

Αντικαθιστώ την φετίχ παντόφλα με το μαύρο ράσο.

Είμαι σίγουρη ότι και εδώ ο πρωταγωνιστής ΔΕΝ ξέρει τί έχει!

Και δυστυχώς, είς εκ των δικηγόρων των αδελφών ημών δεν ήξερε τί είναι ο Τράγος (972 μ.Χ.)

Έχω πιάσει επανειλλημένως τον εαυτό μου να κλείνω τα μάτια και τα αυτιά των παιδιών μου στην επικαιρότητα. Μπορεί να κάνω λάθος αλλά τόσο καθαρές αξίες αναποδογυρίζονται από τα ΜΜΕ με τόσο δόλιο τρόπο που όταν καλούμαι να υποστηρίξω το αυτονόητο ακούγομαι παράλογη. Στην ερώτηση ενός εντεκάχρονου "Γιατί το Άγιο Όρος δεν πληρώνει το κτηματολόγιο;" χάνω τα λόγια μου!


Έχω απλά την αίσθηση ότι κάποιοι προσπαθούν ν΄απαξιώσουν αξίες αιώνων και εμείς καθόμαστε απλά και το εισπράττουμε, δίχως κριτική σκέψη. Απλά το αποδεχόμαστε.

Και τί κάνουμε; Κατηγορούμε την εκκλησία συλλήβδην;

Όοοοοχι! εδώ είναι το καλύτερο. Κρατάμε μια μικρή επαφή, γιατί...

Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΑΓΜΑ!!!



ΥΓ. Ελπίζω ο Αη Βασίλης να μη μας φέρει το νέο επιτραπέζιο "είσαι πιο έξυπνος από ένα δεκάχρονο;" Εκεί θα γίνω τελείως ρεζίλι!

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: