Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ

Ανοίγω την τηλεόραση Κυριακή απόγευμα, εντελώς χαλαρή μετά από τη μεσημεριάτικη ραστώνη, με μία κούπα καφέ στο χέρι και έρχομαι αντιμέτωπη με τη Φορολογική μου Συνείδηση!!! Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Υπουργείου Οικονομικών!

Αφού συνέρχομαι από το απρόοπτο του πράγματος αρχίζω να το δουλεύω.

Σε ποιόν απευθύνεται; σε μένα; στις επιχειρήσεις; στις ίδιες τις υπηρεσίες ελέγχου του υπουργείου;; Μπα, για να τη μεταδίδει τέτοια ώρα σίγουρα σε μένα μιλάει!

Αμέσως συνειρμικά σαν εγωιστικό ον που είμαι, το μυαλό μου πήγε στην τιμωρία που μου επιφύλαξε το TAXIS όταν υπέβαλα την φορολογική μου δήλωση ηλεκτρονικά, ξέχασα ένα σημαντικό πεδίο και δεν είχα καμία δυνατότητα να κάνω τροποποιητική ηλεκτρονικά παρα μόνο έπρεπε να επισκεφτώ την αρμόδια ΔΟΥ τρεις φορές και να περιμένω το τέλος τους χρόνου για την εκκαθάρισή μου. Αν μπορούσαν θα με μαστιγώναν κιόλας είμαι σίγουρη!

Ξεπερνώ όμως τον εγωισμό μου και η Φορολογική μου Συνείδηση αρχίζει να δουλεύει τώρα λίγο πιο αντικειμενικά.

Όταν επισκέφτηκα την Washington είχα απολαύσει την πολυτέλεια του Μετρό το οποίο πριν από 13 χρόνια ήταν πιο προηγμένο από το σημερινό δικό μας!
Οι αθλητικές εγκαταστάσεις του δημόσιου δημοτικού όπου παρακολούθησα μια σχολική γιορτή θα χαρακτηρίζονταν εδώ Ολυμπιακών προδιαγραφών.

Φεύγοντας από τη Ρώμη για την Φλωρεντία πήραμε το τρένο της γραμμής το οποίο ήταν γρήγορο, καθαρό, και αξιόπιστο. Το ακριβώς αντίθετο με το δικό μας.

Θα μου άρεσε λοιπόν να ζω και εγώ σ'ένα πιο σύγχρονο περιβάλλον.

Βέβαια για να γίνει αυτό θα πρέπει να μην αφήνω το εισιτήριο του Μετρό στον επόμενο ταξιδιώτη.

Θα πρέπει να μην ψωνίζω trendy τσάντες από τους εφάνταστα ντυμένους αφρομετανάστες που μου τραβούν την προσοχή στον δρόμο.

Και δεν θα πρέπει να ρωτάω σε κανένα μαγαζί πόσο κάνει χωρίς απόδειξη.

Κι αν γίνουν όλα αυτά θα εξαφανιστούν οι 4000 λακούβες της Αθήνας που μέτρησε ένας ήρωας που πολύ θα ήθελα να τον ρωτήσω γιατί το έκανε;

Θα αποκτήσω ΠΑΘΕ ή ΠΑΘΩΝ η ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ή κάποιον νέο νονό που θα δώσει ένα καινούργιο όνομα;

Όσο το δουλεύω στο μυαλό μου αντιλαμβάνομαι ότι επειδή και αυτή η περαίωση απέτυχε ως έσοδο και οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα περιοριστούν στο κατώτερο πλαφόν φορολόγησης πάλι εγώ θα κληθώ να την πληρώσω.

Την Φορολογική Συνείδηση θα πρέπει να την αποκτήσουμε μαζί λοιπόν κκ.Υπουργοί Οικονομικών και θα ένοιωθα λιγότερο προσβεβλημένη αν δεν θεωρούσατε εξ αρχής ότι δεν την διαθέτω γιατί οι off shore εταιρείες δεν ανήκουν σε μένα που άνοιξα την τηλεόραση Κυριακή απόγευμα με μια κούπα στο χέρι για να χαλαρώσω και να ετοιμαστώ για την εβδομάδα που με περιμένει.

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: