Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

Ο Μέρφυ στη ζωή μου!

Όταν ξεκινάει κάτι στραβά, συνεχίζει έτσι όλη η μέρα, λές και το ένα δευτερόλεπτο κάνει copy paste από το προηγούμενο. Συνήθως δεν έχει σημασία τί διάθεση έχεις εσύ. Τα νήματα κινούνται από αλλού. Να δεις που και γι'αυτό, φταίει η Σελήνη τελικά!

Έτσι ξεκίνησε σήμερα η μέρα μου. Με τρικλοποδιές!Και έτσι φαίνεται θα τελειώσει...

Συγχρονισμένα και τα ραδιόφωνα με ενημερώνουν για όλες τις λεπτομέρειες τις βατοπεδινές που δεν θέλω να ξέρω στην τελική, γιατί θα βλέπω στο τέλος πνευματικό και θα αναρωτιέμαι μήπως έχω και εγώ κάποιου είδους επαγγελματική σχέση μαζί του και δεν το κατάλαβα...

Προσπαθώ τώρα στο τέλος της ημέρας να απομονώσω τη σκέψη μου από όλα αυτά τα ευτράπελα που μου φάγανε τη μέρα και να επικεντρώσω σε ότι πραγματικά με ενδιαφέρει.

Θέλει δουλειά δεν είναι εύκολο.

Και συνήθως εκεί την πατάω όταν γυρίζω στο σπίτι. Καλούμε να συμμετέχω στο τρέχον οικογενειακό θέμα και καταλήγω να λέω "α, γ...σου εσύ και ο γρύλος σου!"

Ο πρώτος που την πατάει είναι το άλλο μου μισό. Τα παιδιά όχι ακόμη κρατιέμαι.

Το ίδιο συμβαίνει και σε κείνον φαντάζομαι.

Για να επιβιώσω λοιπόν καθημερινά πρέπει να έχω την ικανότητα να κάνω την ψυχανάλυσή μου, να απομονώσω τα συναισθήματα, να τα κατατάξω, να μην προχωρήσω σε καμία ενέργεια αν δεν αξιολογήσω πρώτα αν είναι δίκαιο αυτό που σκέφτομαι ή όχι.

ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΑΥΤΗ;

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: