Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2008

Όταν φυσάει κόντρα...

Δεν θα ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΩ τα επεισόδια επειδή μου έρχεται τζάμπα.
Δεν θα ΕΡΜΗΝΕΥΣΩ τις λέξεις που ακούγονται γιατί θα το κάνω από την δική μου οπτική γωνία.
Δεν θα ΓΕΝΙΚΕΥΣΩ τις καταστάσεις γιατί θα κινδυνέψω να γυρίσω τον εαυτό μου πολλά χρόνια πίσω.
Θα ΞΥΠΝΗΣΩ το πρωί και θα υποσχεθώ στον εαυτό μου ότι κόβω τον ομφάλιο λώρο της πελατειακής μου σχέσης με τους πολιτικούς μου.
Θα ΠΛΗΡΩΣΩ την κλήση που έχω μήνες στο συρτάρι μου.
Θα ΦΤΥΣΩ τον εξεταστή του υπουργείου που θα ζητήσει να του πληρώσω τον προαναγγελθέντα θάνατό μου με αντάλλαγμα ένα "ροζ" δίπλωμα οδήγησης.
Θα ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ τον υπάλληλο της ΔΕΗ που εσκεμμένα κωλυσιεργεί την ηλεκτροδότηση του σπιτιού μου.
Θα ΔΙΑΔΗΛΩΣΩ στους δρόμους για τους Έλληνες δύο ταχυτήτων. Αυτών που δεν έχουν κανένα δικαίωμα στην απεργία με υπαρκτά και δικαιολογημένα αιτήματα έναντι αυτών που απεργούν δίχως κόστος με μεγάλη ευκολία, με ουτοπικά αιτήματα.
Θα ΑΠΟΓΑΛΑΚΤΙΣΤΩ από την Μανιάτικη, Αρβανίτικη, Κρητική, Νταηλίδικη συμπεριφορά μου.
Θα ΑΠΟΔΕΚΤΩ την ένταξη των μεταναστών στη χώρα μου αντιμετωπίζοντάς τους με αξιοπρέπεια για να κάνουν και αυτοί το ίδιο σε μένα.
Θα ΓΚΡΕΜΙΣΩ το αυθαίρετό μου και θα ΑΠΑΙΤΗΣΩ σχέδιο πόλης.
Θα σταματήσω να ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΖΩ μπροστά στα παιδιά μου όλους τους δασκάλους συλλήβδην και θα σταματήσω να ΑΠΑΞΙΩΝΩ την Δημόσια Εκπαίδευση.
Θα πάω στο γήπεδο να ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΩ την ομάδα μου με την οικογένειά μου.

Θα προσπαθήσω να θυμηθώ σε τί ΠΙΣΤΕΥΩ.

Και θα τα κάνω όλα αυτά παίρνοντας τα παιδιά μου από το χέρι.
Μήπως και κερδίσω ξανά τον σεβασμό τους.
Και αν τα είχα κάνει αυτά νωρίτερα δεν θα είχα οδηγήσει τον Αλέξη στην απόρριψη της κοινωνίας μου!
Και δεν θα είχα δώσει χώρο δράσης σε κανένα ταραξία, κουκουλοφόρο, αναρχικό, εχθρό, αντιρρησία, αναρχο-αυτόνομο, χούλιγκαν, τραμπούκο, γουρούνι, μπάτσο, ΔΟΛΟΦΟΝΟ!

Και προπαντός δεν θα είχα αφήσει αυτή τη γενιά, που δεν αναγνωρίζει τον Τζίμη Πανούση και τη λέξη ΛΟΥΜΠΕΝ δεν την βρίσκει στη wikipedia, χωρίς όραμα!

buzz it!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

τωρα μάλιστα, γεια στο στόμα σου!
Γεωργία Β.