Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2008

Ο Μέρφυ στην Αστυνομία

Μόλις ξεπέρασα το σοκ της ιπτάμενης ντουλάπας που προσγειώθηκε στο αυτοκίνητό μου από δύο "απρόσεχτους" παράνομους μετανάστες, πήρα το 100! (ήξερα να το πάρω).
Σε 10 λεπτά το περιπολικό ήταν μπροστά μου.
Ευγενέστατοι, εξυπηρετικότατοι μου εξήγησαν την διαδικασία και με οδήγησαν ως την Βερανζέρου για να δηλώσω το περιστατικό. Στον 3ο όροφο θα πάτε, μου είπαν.
Βγαίνω στον 3ο όροφο και ακούω κάτι κραυγές από μέσα. Φοβισμένη τους εξηγώ τί θέλω
- Στον 2ο όροφο κυρία μου! είναι φθορά όχι βιαιοπραγία!
Τροχάδην εγώ στα σκαλιά κατεβαίνω κάτω.
Και εκεί ευγενέστατοι. Κρατήσανε όλα τα στοιχεία και μου είπαν να ξαναπάω την άλλη μέρα μετά τις 8.00 στον 6ο όροφο να παραλάβω το αντίγραφο του συμβάντος για την ασφαλιστική μου εταιρεία.
9.00 το πρωι ξαναδιασχίζω την Βερανζένου (ωραίος δρόμος, "καθαρός", γεμάτος "αξιοθέατα") και ανεβαίνω στον 6ο όροφο.
-Τί θέλετε εσείς εδώ; στον 5ο κυρία μου!
-Συγγνώμη δεν θα το ξανακάνω, κάτω πάλι εγώ (ευτυχώς μου λέγανε πάντα ένα όροφο παραπάνω και έτσι δεν χρειαζόταν να ανεβαίνω σκαλιά).
Ξαναδίνω τα στοιχεία μου.
-Ελάτε μετά τις 12.00, γιατί λέει έχει πολλή δουλειά!
Κάτι όμως μου έλεγε ότι δεν είχε γιατί το γραφείο ήταν αεροδρόμιο.
Ξανά εγώ στην Βερανζέρου μετά από τρεις ώρες γρήγορο περπάτημα για να παραλάβω το πολυπόθητο χαρτί.
Μου είχαν ετοιμάσει δύο διαφορετικά, όχι μόνο ένα. Μόνο που στο ένα έγραφε ιδιοκτήτη του ΙΧ εμένα και το άλλο τον άντρα μου. Και ό άντρας μου είχε μετονομαστεί σε -όπουλος.
Το τί δυσκολία τράβηξε η κοπέλα για να το διορθώσει! γιατί έπρεπε να μιλήσει και με τον προιστάμενο και με το περιπολικό που είχε έρθει στον τόπο του εγκλήματος!

Αυτή είναι λοιπόν η φαιδρή καθημερινότητά μας όπου η νέα γενιά του Δημοσίου που αναλαμβάνει τα ηνία αυτής της πολύπαθης χώρας εξελίσσεται εξίσου γραφειοκρατική με την προηγούμενη!

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: