Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2008

Ερωτήματα με τον ορό της αλήθειας

Προς εμένα από τον οκτάχρονο γιο μου 8/12, 9.30 μ.μ.
-Μαμά αυτά τα παιδιά δεν έχουν μαμά και μπαμπά;


Προς την δασκάλα της Στ' Δημοτικού.
-Τί κέρδος είχε σήμερα το πρωί ο γιός μου που έμεινε μόνος στο σπίτι αντιμέτωπος με πρωτόγνωρους φόβους για να απεργήσετε στη μνήμη του Αλέξη;


Προς την μητέρα του Αλέξη.
-Γιατί ο Αλέξης ήταν τόσο θυμωμένος;


Προς την Αστυνομία.
-Οι Ειδικοί φρουροί από ποια πόρτα μπαίνουν; και γιατί κρατήσατε τον συγκεκριμένο 7 χρόνια στους δρόμους των Εξαρχείων;


Προς την κυβέρνηση.
-Εγώ ο μισθωτός θα πληρώσω πάλι και για τα 402 καταστήματα;


Προς τον κ. Αλαβάνο.
-Με πόσες διαδηλώσεις θα είσαστε ευχαριστημένος; θα έχουν όλες την ίδια περιφρούρηση;


Προς όλα τα κόμματα.
-Εδώ ο κόσμος καίγεται και εσείς χτενίζεστε για εκλογές; Η πλάτη που σας έχουμε γυρίσει δεν σας λέει τίποτα;


Προς τους κουκουλοφόρους.
-Με τους νέους σας συναδέλφους σε ποιά γλώσσα συνεννοήστε; (Με την ευκαιρία συγχαρητήρια για την οργάνωσή σας. Κάποια σεμινάρια στο Υπ.Εσ. θα ήταν σωτήρια).


Προς τους κατοίκους των Εξαρχείων.
- Τί πιστεύετε ότι λείπει από την γειτονιά σας;


Προς τους εκπαιδευτικούς φίλους μου.
"Μην τολμήσετε να με ξαναρωτήσετε αν πήγα στη δουλειά σήμερα το πρωί!"

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: